zondag 11 november 2012

Van de ene kant van Zuid-Amerika naar de andere kant

En hopla, gisteravond liet ik ons mooie, grauwe Belgenland achter mij om dan via Madrid in Lima, Peru terecht te komen. Een lange tocht met de vliegtuig die ik normaal goed door kom met een gele slaappil. Helaas had mijn lichaam al wat resistentie aangemaakt en dus was het nu de hele tijd woelen in een soort vreemde roes. Dus ik moet op zoek naar een nieuwe wonderpil die 12 uur onderweg zijn in 1,2,3 laat passeren. Maar nu, ik ben goed aangekomen en woon op La Punta, een schiereiland in Callao op een boogscheut van Lima. Helaas nog geen alpacas gezien maar ik kan wel bevestigen dat ik hier voorlopig de grootste vrouw ben. Hier zal ik dus de komende vijf maanden doorbrengen. De wisselwerking tussen Francisca en mij blijft en via Peru en erg traag internet post ik tips en ideeën, leuke fashionitems en natuurlijk ook een paar eigen creaties.

Binnenkort interview ik, Melanie, de alpacas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten